Výdejní místo / servis :  U Podjezdu 523/3, Krásné Březno, 400 07 Ústí nad Labem
*po předchozí domluvě na tel. +420 773 024 472 | +420 776 877 957

FAQ - otázky a odpovědi ohledně provozu eshopu / servisu

Jsem plátce DPH je možné u vás nakoupit bez DPH ?

Jelikož jsme plátci DPH, nákup možný je i v cenách bez DPH.

Je u vás možný nákup na společnost ?

Ano, nákup možný je. Pouze v registračním formuláři vyplníte pole IČO/DIČ vaši společnosti .

Je možné u vás nakoupit se slevou ?

Ano, pokud chcete MNOŽSTEVNÍ SLEVU, stačí nás kontaktovat skrze kontaktní formulář a do něj vepsat požadavek na MNOŽSTEVNÍ SLEVU pro konkrétní výrobek s katalogovým označením, která vám bude vypočítaná na základě vámi požadovaného množství. Dále děláme AKČNÍ nabídky pro registrované zákazníky (formou SLEVOVÉHO kupónu) - zde je nutné být na našich stránkách registrovaným zákazníkem a odebírat náš NEWSLETTER - NOVINKY.

Jak máte vyřešenou dopravu ?

Standardně nabízíme svým zákazníkům dvě možnosti "doručení" zboží.

První je osobní vyzvednutí na našem výdejním místě - zde je nutné se domluvit na čase vyzvednutí, aby bylo pro váš vše připravené.

Druhou možností je využití služeb ČESKÉ POŠTY, dále můžete využít také službu s dodáním na DOBÍRKU opět přes ČESKOU POŠTU .

Jaké jsou ceny za dopravu ?

Jednotlivé ceny za dopravu jsou závislé na místě, kam zásilka směřuje a její váze. Standardně je cena doručení po ČR s využitím ČESKÉ POŠTY 109,- Kč bez DPH, v případě s dodáním na DOBÍRKU opět s ČESKOU POŠTOU 145,- Kč bez DPH. (neplatí pro zásilky s váhou nad 50 kg či rozměrnějšího charakteru - tam je cena stanovena individuálně).

Jak lze zaplatit ?

V našem eshopu je možné platit pomocí dvou variant.

První a nejjednodušší je platba bankovního převodu. V této formě platby platíte ze svého účtu na náš účet, který se vám zobrazí v objednávce (číslo účtu, variabilní symbol, konstantní symbol apod.)

Druhou variantou je platba pomocí dobírky. U této formy platby platíte až při převzetí zásilky doručovateli, tedy ČESKÉ POŠTĚ.

Jaká je doba doručení ?

Běžná doba doručení je od 2 do 4 pracovních dnů ode dne odeslání. V případě, že platíte formou bankovního převodu, vždy čekáme s odesláním do dne připsání platby na náš účet.

Jsou moje data chráněna při online platbě ?

Ano, zcela jistě. Dovolujeme si říci, že tento způsob úhrady patří k nejbezpečnějším. Celková komunikace (tedy přenos dat) je na zabezpečených protokolech a je zcela bezpečná.

Co se přesně stane po objednání zboží ?

Ve chvíli, kdy objednáte zboží a je platba připsána na náš účet (při platbě bankovním převodem), popř. platíte formou dobírky, předáme vaši zásilku přepravní společnosti - ČESKÉ POŠTĚ. V den doručení vás kontaktuje řidič přepravní společnosti, aby vás informoval v jaký přibližný čas k vám přijede a předá zásilku.

Obdržím fakturu k objednanému zboží ?

Ano, fakturu posíláme se zbožím.Faktura je tedy součástí balíčku vč. dodacího listu.

Jaké je to v případě reklamace ?

Může se stát cokoli a proto se snažíme se zákazníkem, tedy s vámi, celou věc vyřešit co nejdříve. Co je velice důležité – v případě přebírání zásilky z rukou řidiče se nejdříve podívejte na zásilku samotnou, zda není nijak viditelně poškozená, pomačkaná, přelepovaná více páskami apod. Pokud není pomačkaná a vy při vybalování zjistíte, že je poškozená, prosím ihned vše nafoťte, včetně zásilky samotné a zašlete nám tyto informace vč. čísla objednávky a případného kontaktu na vás na e-mail: reklamace@pskaravan.cz. Jakmile tento e-mail dorazí, vše si prohlédneme a budeme vás kontaktovat dle vámi zvoleného preferovaného kontaktu (mob., tel. č., e-mail apod.) a vše dořešíme.

Pokud se stane, že si objednáte zboží, které nechcete, není problém toto zboží doručit zpět (nepoškozené v originálním obalu) a my vám vrátíme peníze. Vrácení peněz probíhá pouze v bezhotovostním režimu a je v trvání, které závisí na dané bance (tedy jakou banku máte).

  • Výdejní místo:               U Podjezdu 523/3, 400 07 Ún.L.
  • Sídlo firmy:                      Žižkova 370/331, 400 04 TRMICE
  • PROVOZOVATEL:      Hana Opavská
  • IČO:                                    75473453
  • DIČ:                                     CZ8262082917
  • Telefon číslo:                   (+420) 773 024 472 | 776 877 957
  • E-mail:                                info@pskaravan.cz

Pošlete nám zprávu

Pokud máte jakýkoliv dotaz či připomínku, neváhejte nás kontaktovat.

Předem Vám děkujeme.

 

Vaše příjmení:

Jak jste nás našli?

Den servisu :
Váš e-mail:

Vaše tel. č.:

Servis od:
Požadovaný servisní úkon:

Vaše poznámka :

Přiložte fotografii - např. karavanu po havárii, který chcetet opravit apod.

Souhlasím s využitím mých kontaktů pouze v rámci tohoto e-shopu.