V této sekci naleznete odpovědi na obecné otázky týkající se funkčnosti našeho obchodu. Jedná se obecné odpovědi, které vznikly na základě dotazů zákazníků při testovacím provozu. Jinými slovy se tento přehled otázek a odpovědí bude rozšiřovat na základě vašich dalších dotazů.
Pokud máte dotaz, na který zde není uvedena odpověď, neváhejte a napište nám jej do formuláře níže.
Děkujeme Vám, tým PSKARAVAN.CZ

FAQ - otázky a odpovědi ohledně provozu eshopu / servisu

Jsem plátce DPH je možné u vás nakoupit bez DPH ?

Jelikož jsme plátci DPH, nákup možný je i v cenách bez DPH.

Je u vás možný nákup na společnost ?

Ano, nákup možný je. Pouze v registračním formuláři vyplníte pole IČO/DIČ vaši společnosti .

Je možné u vás nakoupit se slevou ?

Ano, pokud chcete MNOŽSTEVNÍ SLEVU, stačí nás kontaktovat skrze kontaktní formulář a do něj vepsat požadavek na MNOŽSTEVNÍ SLEVU pro konkrétní výrobek s katalogovým označením, která vám bude vypočítaná na základě vámi požadovaného množství. Dále děláme AKČNÍ nabídky pro registrované zákazníky (formou SLEVOVÉHO kupónu) - zde je nutné být na našich stránkách registrovaným zákazníkem a odebírat náš NEWSLETTER - NOVINKY.

Jak máte vyřešenou dopravu ?

Standardně nabízíme svým zákazníkům dvě možnosti "doručení" zboží.

První je osobní vyzvednutí na našem výdejním místě - zde je nutné se domluvit na čase vyzvednutí, aby bylo pro váš vše připravené.

Druhou možností je využití služeb ČESKÉ POŠTY, dále můžete využít také službu s dodáním na DOBÍRKU opět přes ČESKOU POŠTU .

Jaké jsou ceny za dopravu ?

Jednotlivé ceny za dopravu jsou závislé na místě, kam zásilka směřuje a její váze. Standardně je cena doručení po ČR s využitím ČESKÉ POŠTY 109,- Kč bez DPH, v případě s dodáním na DOBÍRKU opět s ČESKOU POŠTOU 145,- Kč bez DPH. (neplatí pro zásilky s váhou nad 50 kg či rozměrnějšího charakteru - tam je cena stanovena individuálně).

Jak lze zaplatit ?

V našem eshopu je možné platit pomocí dvou variant.

První a nejjednodušší je platba bankovního převodu. V této formě platby platíte ze svého účtu na náš účet, který se vám zobrazí v objednávce (číslo účtu, variabilní symbol, konstantní symbol apod.)

Druhou variantou je platba pomocí dobírky. U této formy platby platíte až při převzetí zásilky doručovateli, tedy ČESKÉ POŠTĚ.

Jaká je doba doručení ?

Běžná doba doručení je od 2 do 4 pracovních dnů ode dne odeslání. V případě, že platíte formou bankovního převodu, vždy čekáme s odesláním do dne připsání platby na náš účet.

Jsou moje data chráněna při online platbě ?

Ano, zcela jistě. Dovolujeme si říci, že tento způsob úhrady patří k nejbezpečnějším. Celková komunikace (tedy přenos dat) je na zabezpečených protokolech a je zcela bezpečná.

Co se přesně stane po objednání zboží ?

Ve chvíli, kdy objednáte zboží a je platba připsána na náš účet (při platbě bankovním převodem), popř. platíte formou dobírky, předáme vaši zásilku přepravní společnosti - ČESKÉ POŠTĚ. V den doručení vás kontaktuje řidič přepravní společnosti, aby vás informoval v jaký přibližný čas k vám přijede a předá zásilku.

Obdržím fakturu k objednanému zboží ?

Ano, fakturu posíláme se zbožím.Faktura je tedy součástí balíčku vč. dodacího listu.

Jaké je to v případě reklamace ?

Může se stát cokoli a proto se snažíme se zákazníkem, tedy s vámi, celou věc vyřešit co nejdříve. Co je velice důležité – v případě přebírání zásilky z rukou řidiče se nejdříve podívejte na zásilku samotnou, zda není nijak viditelně poškozená, pomačkaná, přelepovaná více páskami apod. Pokud není pomačkaná a vy při vybalování zjistíte, že je poškozená, prosím ihned vše nafoťte, včetně zásilky samotné a zašlete nám tyto informace vč. čísla objednávky a případného kontaktu na vás na e-mail: reklamace@pskaravan.cz. Jakmile tento e-mail dorazí, vše si prohlédneme a budeme vás kontaktovat dle vámi zvoleného preferovaného kontaktu (mob., tel. č., e-mail apod.) a vše dořešíme.

Pokud se stane, že si objednáte zboží, které nechcete, není problém toto zboží doručit zpět (nepoškozené v originálním obalu) a my vám vrátíme peníze. Vrácení peněz probíhá pouze v bezhotovostním režimu a je v trvání, které závisí na dané bance (tedy jakou banku máte).

Formulář pro odeslání dotazů :

Vaše příjmení:

Jak jste nás našli?

Den servisu :
Váš e-mail:

Vaše tel. č.:

Servis od:
Požadovaný servisní úkon:

Vaše poznámka :

Přiložte fotografii - např. karavanu po havárii, který chcetet opravit apod.

Souhlasím s využitím mých kontaktů pouze v rámci tohoto e-shopu.